Thursday, June 25, 2015

پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن

مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های SMS که آن را از سایر رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی متمایز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و مدیریت بازاریابی از آن بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود عبارتند از: سرعت انتقال پیام به بازار هدف، ارسال پیام ­های خاص برای تک ‌تک مشتریان و مخاطبان ، هزینه پایین رسانه و نرخ بالای پاسخ مصرف کنندگان، دسترسی دائم به مشتریان، افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام، بالا بودن میزان یادآوری و به خاطرسپاری پیام، امکان ذخیره‌سازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد.
در گذشته که سرویس پیام کوتاه هنوز پیشرفت زیادی نکرده بود برای ارسال پیامک هایی با تعداد 1000،10000 و یا بیشتر از مودم هایی به اسم GSM modem استفاده میشد. ولی در حال حاضر سامانه هایی مانند سامانه پیامکی سیمرغ با ارائه انواع خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، عملیات ارسال پیام را با کیفیتی عالی در اختیار  مشتریانش قرار می­دهد.
ارسال پیام تبلیغاتی از طریق سامانه های پیامکی  به دو صورت داشتن و یا نداشتن پنل پیام کوتاه از سامانه پیامکی و با شماره های مجازی که دارای پیش شماره های 1000،2000،3000،5000 و 021 هستند انجام می­گیرد. شما می­توانید اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار سامانه های پیامکی را از مقاله "پنل ارسال اس ام اس" بدست آورید و برای اطلاعات بیشتر درباره شماره های مجازی با ما در مقاله های بعدی همراه باشید.
سازمان ها و ارگان های مختلف، سامانه پیامکی را به جهت عمومیت و سرعت انتقال پیام، برای تبلیغات و اطلاع رسانی هایشان برگزیده اند. به این ترتیب، مراکز مختلف با اهداف مختلفی برای عموم مخاطبان اس ام اس ارسال می کنند. از جمله کاربردهای تبلیغاتی پیامک ها عبارتند از: ارسال پیام جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی توسط آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی  ، ارسال پیامک هایی به محدودۀ فعالیت خود و یا به کسانی که فعالیت آن ها به امور هنری مربوط می شود توسط گالری های هنری، ارسال اطلاعات پرواز های تخفیف دار به مشتریان قبلی توسط آژانس های مسافرتی. برای کاربردهای اطلاع رسانی پیام کوتاه نیز می­توان نمونه هایی مانند اعلام نمرات دانش آموزان و دانشجویان در مدارس، دانشگاه ها و موسسه ها، ارسال پیگیری ها به مخاطبین مربوطه توسط پلیس+10، اعلام سررسید بیمه مشتری توسط نمایندگی های بیمه را مثال زد.
دو دلیل مهم نرسیدن اس ام اس های تبلیغاتی لیست سیاه مخابراتی و اختلال اپراتور هاست.
بعضی از مخاطبین تلفن های همراه (ایرانسل  همراه اول) به اپراتور سرویس دهنده خود درخواست مبنی بر دریافت نکردن پیامک های تبلیغاتی را می دهند که این امر باعث می شود شماره آنها داخل لیست سیاه مخابرات یا BlackList قرار گیرد. طبعا با این موضوع امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این شماره ها امکان پذیر نمی باشد .اطلاعات بیشتر درباره لیست سیاه مخابراتی و چگونگی قطع،حذف،لغو و یا دریافت پیامک های تبلیغاتی را می ­توانید در مقاله "لیست سیاه مخابراتی چیست" به دست آورید.
در خیلی از مواقع هم امکان دارد که اپراتورهای ارسال اس ام اس با اختلال مواجه باشند که این امر به تمامی کاربران در سامانه اطلاع رسانی می شود؛ و همان طور که قبلا در سامانه پیامکی سیمرغ اطلاع داده شده است قبل از ارسال اس ام اس حتما یک پیامک تست برای همراه اول و ایرانسل ارسال فرمایید تا از صحت ارسال اس ام اس خود به مخاطب مطمئن شوید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441


عناوین مرتبط:

 

simorgh

No comments:

Post a Comment