Wednesday, July 1, 2015

ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات (ویژه مشتریان سیمرغ)

اگر شماره تلفن همراهی در لیست سیاه مخابرات باشد در واقع به این دلیل است که مخابرات این حق را به مشترک خود داده است تا در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی بتواند دریافت این پیام ها را برای شماره خود غیرفعال نماید.
اما ممکن است شما بعنوان مشتری سیمرغ اس ام اس، سامانه پیامکی را جهت اطلاع رسانی، خدمات و یا مواردی غیر از تبلیغات خریداری کرده باشید و مشترکین ثابتی داشته باشید مثل اداره ها،سازمان ها،مدارس، دانشگاه ها، بانک ها، هیئت ها و ...  و این مشترکین ثابت شما به صورت ناخواسته جز لیست سیاه قرار گرفته باشند و یا مایل به دریافت پیام تبلیغاتی نمی باشند اما می خواهند ونیاز دارند از شماره شما پیام های اطلاع رسانی دریافت کنند.
راه حلی که سیمرغ اس ام اس برای مشتریان خود در نظر گرفته است:
شما می توانید با داشتن خط اختصاصی و تکمیل فرم تعهدنامه با مهر و امضا سازمان یا اداره خود امکان ارسال به شماره های لیست سیاه را نیز برای خط اختصاصی خود فراهم کنید.
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 سرشماره های ارسال پیام به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی تقسیم میشوند.
شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها ، دفاتر و سازمان هایی است که پیامک هایی با محتوای کلی و مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند ارسال میکنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.
لازم به ذکر است اگر ارگانی برخلاف تعهد نامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال تبلیغاتی انجام دهد مشمول پیگرد قانونی خواهد بود و مسئولیت آن بر عهده خودش است و موظف به جبران تمام خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت ارتباطات سیار ایران میباشد.
اپراتورهای مختلف 1000،2000،3000،5000 این فرآیند خروج از بلک لیست را انجام میدهند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441

عناوین مرتبط:



No comments:

Post a Comment