Tuesday, June 23, 2015

مسابقه پیامکی برنامه خندوانه شبکه نسیم

نام برنامه : خندوانه
کارگردانان : محمد فواد صفاریان پور و رامبد جوان
مجری : رامبد جوان
بازیگر : نیما شعبانی نژاد
خواننده : حبیب بدیری


  ایده اولیه

ایده اجرای برنامه خندوانه اولین بار در سال ۸۳ توسط رامبد جوان به شبکه ۲ داده شده ولی بخاطر کمبود بودجه و مسائل این چنینی ساخت آن به تعویق افتاد.
این برنامه از اواسطِ خرداد ماه شروع به فعالیت کرده و تا هم اکنون نیز ادامه دارد، موضوع برنامه هرشب متفاوت است اما در اصل برنامه ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است.
هفته ای چند شب یکی از هنرمندان را به برنامه می آورند تا راه حل هایی را برای خندیدن یادآوری کنند،همچنین میهمانان دیگری نیز دارند و این افراد،افراد موفقِ جامعه ی ایرانی هستند
در این برنامه میهمانان باید پنج ثانیه به دوربین خیره بمانند.
هر شب پس از برنامه و در لحظه های آخِر آهنگ معروف برنامه را همگی با صدای بلند میخوانند به نامِ : هِه هِه.
خواننده این آهنگ شاد و زیبا جناب حبیب بدیری هستند که صدای جذابی دارند.
در آخر هر هفته سوتی ها و بخش های جالب برنامه که در طولِ هفته پخش نشده است را نشان میدهند که کار بسیار شیرینی است.

این برنامه هرهفته یک سوال برای مسابقه مطرح میکند و بینندگان از طریق سامانه پیامکی به این سوال پاسخ می دهند ودراخر هفته قرعه کشی انجام میگرد
برنامه خندوانه هر شب ساعت 22 از شبکه نسیم پخش میشود، اگه موفق به دیدن این برنامه نشدید 4 بار تکرارش برای شما پخش میشود، اولین تکرار ساعت 2 شب، دومین تکرار ساعت 7 صبح، سومین تکرار ساعت 11 ظهر و آخرین تکرار ساعت 17 بعد از ظهر می باشد.
*به استثنا در ماه مبارک رمضان ساعت پخش این برنامه تغییر کرده است*
اینستاگرام:   khandevaneh_official



سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441

عناوین مرتبط:



No comments:

Post a Comment