Sunday, July 5, 2015

چگونه با فیسبوک بازاریابی اینترنتی کنیم؟

فيس بوك يكي از  ابزارهايي است كه سايت ها و برند هاي پر طرفدار براي جذب و گردهم آوردن طرفداران خود استفاده مي كنند. شبکه اجتماعی فیس بوک به عنوان پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ، محیطی مناسب برای انجام بازاریابی اینترنتی می باشد. فیس بوک ۱۰% از کل بازدیدها در اینترنت را به خود اختصاص می دهد.
راه های مناسب زیادی وجود دارد که بتوانید آنها را به کار بگیرید و با ساخت یک صفحهً تجاری business page  در فیس بوک ویا شرکت در ایجاد گروه و پروفایل می توانید به اهداف خود یعنی بازاریابی اینترنتی از طریق فیس بوک دست یابید.
دلایل پیوستن به گروه ها و ایجاد آن در فیس بوک بسیار ساده است. گروه های کوچک و ارتباطی که دارای صفحات بحث و گفتگو هستند و یا دارای اشتراک گذاری لینک، عکس و ویدئو بوده و در آن افراد به توافقات مشترک می رسند و اغلب تبادل اطلاعات می نمایند.
 سریعترین روش دریافت پاسخ در دنیای مجازی، دنیای دوستیابی است. با پیغامهایی مانند " آقایانی که شرایط زیر برای آنها مساعد است، نظر خود را اعلام کنند"
مثلا شما می توانید لیستی از ایمیل مشتریان فعلی خود تهیه ویک ایمیل خوب برای مشتریان فعلی خود ارسال نمایید تا در مورد صفحه ي فيس بوك تان بیشتر بدانند؛ همراه با جملاتی شبیه به “افتخار ما خواهد بود اگر به باشگاه مشتریان ما بپیوندید” البته مطمئن شوید که در پایین صفحه، آدرس لینک fan page تان وجود دارد.
 لینک هایی از دیگر شبکات اجتماعی فعالتان در پروفایل شخصی خود در فیس بوک ارسال نمایید.

امروزه تمامی شرکتها و کسب و کارهای مختلف علاقمند به برقراری ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود هستند و از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی تلاش می کنند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و از نظرات آنها آگاه شوند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441

عناوین مرتبط:



No comments:

Post a Comment