Wednesday, July 29, 2015

بدون هیچ هزینه ای صاحب سایت شوید

simorgh
طراحی سایت شخصی مزایای بسیاری را برای اشخاص به دنبال خواهد داشت. این مزایا در حیطه کاری و حرفه می تواند باشد و نیز فضایی برای معرفی خود به دیگران و دیگر افراد هم شغل و هم حرفه می باشد.  طراحی سایت شخصی موجب می شود  افراد با تخصص یکسان به یکدیگر معرفی  شوند و با تجارب یکدیگر آشنا شوند. طراحی سایت شخصی محل مناسبی را برای هم فکری و ایجاد ارتباط برای آنها فراهم می آورد تا با برقرای تماس با یکدیگر از تجربیات یکدیگر استفاده نمایند. تمامی این مزایا در بستر طراحی وب سایت شخصی امکان پذیر خواهد بود و افراد متناسب با نیاز خود بهطراحی سایت اقدام نمایند.
هرکسی ممکن است برای مدیریت و نشان دادن  کسب و کار خود، عرضه خدمات خود به مردم، اطلاع رسانی و ... به سایت شخصی نیاز پیدا کند.
مزایای شخصی سازی سایت عبارتند از:
فروش شخصی سازی ، انتخاب محصولات را برای مشتریان ، آسان تر می کند . مشتریان یک سوپر مارکت آنلاین نمی خواهند در هر بار خرید ، سبد خرید جدیدی از کالا ها را انتخاب کنند .
خدمت رسانی : مشتریانی که از خدمات آنلاین رزرو سفر استفاده می کنند ، اگر برنامه ی سفر آن ها به طور معمول باشد ، نمی خواهند در بعضی از سفر ها، همان جزئیات سفر را بیان کنند . اما شخصی سازی ، به آن ها امکان می دهد که برنامه ی سفر خود را حفظ کنند .
صحبت کردن مشتریان در جریان شخصی سازی می توانند نوع ارتباطی را که می خواهند از شرکت دریافت کنند ، به عنوان بخشی از بازاریابی با مجوز انتخاب کنند . به عنوان مثال ممکن است مشتری فقط بخواهد مطالبی راجع به محصول عمده ای که از ایمیل اطلاع رسانی شده است ، بداند و به طور هفتگی ایمیل دریافت نکنند .
ایجاد هیجان : تمامی موارد فوق می توانند به افزودن ارزش کمک کرده و برند را تقویت کنند و رابطه را توسعه دهند . به طور مثال برند Dulux به بازدید کنندگان امکان می دهد که نمونه ای رنگ و محصولات را برای دسترسی بعدی در یک آلبوم عکس یا ناحیه مخصوص پروژه قرار دهند .
حال چگونه می توانیم یک سایت شخصی داشته باشیم؟ بعضی از سایتها این امکان را به ما می دهد که بدون دانستن برنامه نویسی سایت یک سایت رایگان  با طرح و سلیقه مورد نظر خود ایجاد نماییم. و همچنین بعضی از سایت های وبلاگدهی امکان داشتن یک وبلاگ رایگان را به ما می دهد. در زیر نمونه هایی از این سایتها آمده است:
www.vcp.ir
www.mihanblog.com
www.persianblog.ir
www.javanblog.com     
شما با وجود این سایت ساز های رایگان در فضای آنلاین اینترنت و یا به صورت آفلاین که بدون صرف هزینه و وقت زیاد صاحب یک سایت میشوید شاید انتظاراتی که از سایت شخصی یا تجاری خود دارید در آنها وجود نداشته باشد این امر مهم اشخاص ،شرکت ها،سازمان ها،ادارات،فروشگاهها،بانک ها،موسسات و دیگر کسب و کارها را مجاب کرده که به دنبال شرکت های طراحی وب باشند. شرکت سیمرغ فعالیت در این زمینه را نیاز جامعه دانسته و از سال 91 به طور تخصصی فعالیت خود در زمینه وب را آغاز کرده است. 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441

عناوین مرتبط:

No comments:

Post a Comment