Sunday, July 26, 2015

ارسال خودکار پیام تبریک تولد

simorgh
یکی از راه های ایجاد صمیمیت بین مشتریان و صاحبان کار، یک ارتباط دوطرفه و تعاملی بین آنهاست. برای ایجاد این ارتباط، تبریک تولد مشتریان در روز تولدشان ازطرف صاحبان کار یکی از گزینه های مناسب است. اما تبریک تولد بطور دستی برای کارفرمایانی که مشتریان زیادی دارند کار آسان و ساده ای نیست. ضمن اینکه با افزایش تعداد مشتریان این کار وقت گیر تر می­شود و ممکن است مشتریانی از قلم جا بیفتند.
سامانه ی پیام کوتاه سیمرغ این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند که با ذخیره کردن تاریخ تولد مشتریان خودشان در لیست شماره ها، در روز تولد، پیامکی از پیش ساخته و سفارشی بطور خودکار برای آنها ارسال شود. با این ابزار همچنین می توانید مشتریان خود را از ارائه تخفیف خاصی در روز تولدشان آگاه کنید.
درادامه ی این مقاله چگونگی ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه سیمرغ اس ام اس ارائه شده است.
پس از وارد شدن به پنل خود از کادر سمت راست روی گزینه "ابزار" کلیک کرده و پس از آن  به قسمت "سرویس تولد" بروید.
simorgh 
دراین قسمت باید تنظیمات مربوط به سرویس تولد را تعیین کنید. از قسمت شماره 3، شماره خطی که می خواهید با آن پیامک های تبریک تولد فرستاده شود را انتخاب میکنید. بخش 4 شامل مجموعه ای از تگ ها است که بر حسب نیاز می توان از آنها در متن ارسال استفاده نمود. همانطور که در شکل نشان داده شده است در این متن از تگ های "خطاب"، "نام" و "نام خانوادگی" استفاده شده است. به این ترتیب برای هر مشتری نام، نام خانوادگی و خطاب مربوط به خودش برایش ارسال می شود. در قسمت 5 گروهی که می خواهید تولد آنها را تبریک بگویید انتخاب می کنید و در قسمت 6 با کلیک روی شکل ساعت، زمان ارسال پیامک در روز تولد هرشخص تنظیم میشود. در پایان با کلیک روی دکمه "ارسال" تنظیمات ذخیره و در پایین صفحه نمایش داده می شود.

simorgh 
به این ترتیب در روز تولد هریک از اعضای گروه انتخاب کرده، یک پیامک تبریک تولد با محتوایی که شما ایجاد کردید برای فرد مورد نظر ارسال خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سامانه پیامکی سیمرغ، راهنمای سامانه سیمرغ اس ام اس را دریافت نمایید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
017-32229441

عناوین مرتبط:

No comments:

Post a Comment