Monday, July 13, 2015

قدرتمندترین سامانه پیامکی در گلستان

شرکت آرمان گستر سیمرغ در تاریخ 8 آبان ماه سال 1390 با هدف مطالعه و تثبیت بازار کالا با استفاده از فن آوری و آموزش تبلیغات تشکیل شد و در 16 اردیبهشت 1391 به طور رسمی پا به عرصه دنیای تجارت ایران زمین نهاد و در شاخه دیجیتال و فناوری اطلاعات فعالیت های خویش را در پی گرفت. این گروه که تحت نام سیمرغ به یک مجموعه واحد تبدیل گشته است همواره تلاش دارد تا با ارائه خدماتی نو و کیفیتی ممتاز در محصولات خود نیازهای جامعه را جوابگو باشد. سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد.
شرکت سیمرغ در طی این مدت روندی کاملا رو به رشد و منطبق بر اصول کاری را تجربه نموده و با خلق و تولید نرم افزارهای قدرتمند و انعطاف پذیر در زمینه های مختلف، جوابگوی نیازهای بازار است.
سیمرغ با سازمان ها و ادارات دولتی همچون موسسه مالی اعتباری نور، جمعیت هلال احمر استان گلستان، نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، شرکت توزیع برق استان گلستان، پردیس سینمایی کاپری، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، پایگاه خبری تحلیلی گرگان آنلاین، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان همکاری میکند و هم اکنون تعداد مشتریان سیمرغ  تعداد قابل توجهی  می باشد.
مشتریان سیمرغ در پی عملکرد بهتر برای رفع مشکل خطوط بلک لیست می توانند با داشتن خط اختصاصی و تکمیل فرم تعهدنامه با مهر و امضا سازمان یا اداره خود امکان ارسال به شماره های لیست سیاه را نیز برای خط اختصاصی خود فراهم کنند.
طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران از اول اردیبهشت ماه سال 92 سرشماره های ارسال پیام به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی تقسیم میشوند.
امکانات سامانه این شرکت مادام العمر، پشتیبانی 24 ساعته و اینترنتی، ارسال از طریق شبکه های اجتماعی، بروزرسانی سامانه و بانک اطلاعاتی، عدم محدودیت زمانی برای مصرف شارژ، بازگشت اعتبار ارسال نرسیده به گوشی، دسترسی از طریق گوشی تلفن همراه ، تبلت و ...، بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل ، سرور قدرتمند سامانه وهمچنین ارائه مشاوره در جهت اهداف مشتری می باشد.
موقعیت کنونی شرکت سیمرغ  گرگان، عدالت 12 مجتمع فنی مهندسی نگین واحد7  می باشد.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.
"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"
01732229441-01732254179-01732325467

عناوین مرتبط:
درباره سیمرغ، سیمرغ از نگاه مشتری، ماموریت سیمرغ، حوزه عملیاتی سیمرغ، روش کسب و کار سیمرغ


No comments:

Post a Comment